14 de febreiro de 2012

IRMAUS - Canción

Letra: Celso E. Ferreiro

Camiñan o meu rente moitos homes,
non os ceñezo. Sonme estranos.

Pero tí que te alcontras alá lonxe,
mais alá dos desertos e dos lagos,
mais alá das sabanas e das illas,
coma un irmau che falo.

Si é tua a miña noite,
si choran os meus ollos o teu pranto,
si os nosos soños son iguales,
coma un irmáu che falo.

Anque as nosas palabras sexan distintas
e tí negro i eu branco,
e tendo semellantes as feridas,
coma un irmáu che falo.

Por enriba de tódalas fronteiras,
por enriba de muros e valados,
si os nosos berros son igoales,
coma un irmáu che falo.

Común témo-la patria,
común a loita ambos,
a miña amu che dou,
coma un irmáu che falo.

Se sintes en probeza,
se sofres inxusticia,
se cheo de rabexa
encirras á cobiza
do teu peito o can,
pra tí chea de forza
vai miña mau, irmán.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.