3 de febreiro de 2016

Fragmento de O Capitán Lobo Negro, de Xesús Manuel Valcárcel,

É neste punto onde me falla a memoria. Ou non quero, deliberadamente, recordar. Non me interesa nin quero aceptar, no fondo de min mesmo, o que andan a dicir as xentes. Pouco máis ou menos, e con estes ou con aqueles adornos, eu non ignoro que afirman que el as mata, e que eu con estas mans lle axudo. Pero nada lembro, e ben sabido é que as xentes gustan dos misterios e tiran unha historia completa de calquera pequeno indicio.
¡Se eu lembrase...! Pero atopo atrancos e vieiros circulares na memoria que non me deixan avanzar. Ou non quero. Por veces, atraveso unha porta no recordo, pero fico quedo e volvo sempre a estes corredores circulares do edificio, nos que botei a vida. Recordar non é fácil.

...

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.