21 de novembro de 2014

Inicio de Julia ou escenas da vida en Lima

Julia ou escenas da vida en Lima
Luís Benjamín Cisneros

Á miña nai
A vostede, santa nai de familia, custodio desvelado do humilde fogar, anxo sempre inclinado sobre o corazón dos seus fillos; a vostede, nai miña, pertence este libro!
Aínda que o meu pensamento atopase acción nas paixóns do mundo, a santidade do fin social por que me foi inspirado faino digno de vostede.
 Posuído de irrevelables emocións, trémula a man, dobrado o xeonllo, a cabeza cara ao chan, eu deposítoo tiernamente, como unha ofrenda da miña adoración, sobre a saia santa en que durmín de neno.
Acóllao e bendígao vostede, nai da alma, idolatrada nai miña, cuxo nome humedezo co meu pranto ao escribilo sobre esta páxina.
O seu tenro e amantísimo fillo,
Que Os seus Pés Bica
     
Luís

París, 10 de setembro de 1860.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.