25 de xaneiro de 2015

Apocalipse no taller

Entro cun compañeiro no taller de mecanizado, el sentase e empeza a facer unha peza nun torno e eu quedo a falar con el sen facer nada.

Ando pola clase e o propio lugar vai cambiando ao mesmo tempo que me dou conta de que o meu compañeiro tamén cambia e de súpeto lanzase contra min coma un zombi famélico. Eu collo o primeiro obxeto que vexo, golpeo e morre. A súa carne e osos parecían moito máis brandos do normal, pero había máis xente na clase, cada vez van xurdindo máis zombis. Por algún motivo algúns téñenme moito parecido a personaxes dos Simpson.

Eu sigo golpeando indiscriminadamente, pero os obxetos que uso esnaquizoos, collo cada ves unha arma nova, tamén encontro varas de madeira e mato algún con ela.
O escenario xa esta cambiado, agora o recinto esta cheo de caixas de cartón coas que choco, os zombis tamén usan as caixas para moverse entre elas, un deles sae dunha a medio metro miña e eu co primeiro que pillo fago o seu craneo añicos saltando todos os sisos no aire.

O escenario volve cambiar, agora estou loitando contra os zombis nun galiñeiro, síntome moi atrapado e axitado porque doume de conta de que so teño preto unha mini porta das galiñas para saír e inda estaba pechada, os zombis seguen por min e non me quedan armas, entón no medio do alboroto collo un galo grande polas patas e empezo a golpear zombis con el.

FIN

cazandosonos.blogspot.com

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.