9 de febreiro de 2015

Inicio de A CORVETA GLORIA SCOTT

A CORVETA GLORIA SCOTT
ARTHUR CONAN DOYLE

«A fe mia que dubido de que houbese algunha vez un matadoiro como aquel barco.»
James Armitage


-Teño aquí uns papeis -díxome o meu amigo Sherlock Holmes, sentados unha noite invernal á beira do lume- que creo de verdade, Watson, que merecerían unha ollada súa. Trátase dos documentos do extraordinario caso da Gloria Scott, e esta é a mensaxe que tanto arrepiou ao xuíz de paz Trevor cando o leu. 
Sacara dun caixón un pequeno rolo de aspecto vello e, desatando a súa cinta, entregoume unha breve nota garabateada no medio folio de papel gris lousa. Dicía: 
«A subministración de caza para Londres aumenta sen cesar. Ao guardabosque en xefe Hudson, segundo cremos, pedíuselle agora que reciba todos os encargos de papel atrapamoscas e que preserve a vida dos vosos faisanes femia.» 
Ao levantar a vista, despois de ler tan enigmática mensaxe, vin que Holmes ría da expresión que había no meu rostro. 
-Parece un tanto desconcertado -díxome. 
-Non comprendo que unha mensaxe como este poida inspirar horror. A min paréceme máis grotesco que calquera outra cousa. 
-E non me estraña en absoluto. Con todo, persiste o feito de que o lector, que era un ancián robusto e ben conservado, esborrallouse ao lelo, coma se asestáranlle un culatazo cunha pistola. 
-Excita a miña curiosidade -dixen-. Por que dixo hai un momento que habia razóns moi particulares polas que eu debería estudar estes documentos? 
-Porque foi o primeiro caso no que eu intervín. 
A cotío tratara eu de saber de beizos do meu compañeiro que orientara por primeira vez a súa mente na dirección da investigación criminal, pero até o momento nunca tivera unha vea comunicativa. Agora inclinouse adiante na súa cadeira de brazos e estendeu os documentos sobre os seus xeonllos. 
Despois acendeu a súa pipa e durante algún tempo permaneceu sentado, fumando e botándolles un ollo.
...

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.