18 de xuño de 2017

PERO DE AMBROA

PERO DE AMBROA

Pedí eu o cono a ua molher,
e pediu-m'ela cen soldos entón;
e dixe-lh'eu logo: «Mui sen razón
me demandades; mais, se vos prouguer,
fazed'ora (e faredes melhor)
ua soldada polo meu amor
a de parte, ca non hei máis mester».

Fazen soldada do ouro, que val
mui máis ca o vosso cono, de pran;
fazen soldada de mess'e de pan,
fazen soldada de carn'e de sal;
por én devedes do cono fazer
soldada, ca non ha de falescer,
se retalhardes, quen vos compr'o al.

E podede-lo vender (eu o sei)
tod'a retalho, por que saberán
que retalhades, e comprar-vos-an
todos del parte, como eu comprei.
Aínda vos d'al farei mui melhor:
se do embiigo havedes sabor,
contra o rabo vo-lo filharei.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.