16 de xaneiro de 2018

AIRAS MONIZ DE ASME

AIRAS MONIZ DE ASME

-Mia senhor, vin-vos rogar
por Deus que ar pensedes
de mí, que en tan gran vagar
trouxestes e tragedes,
e cuido-m'eu avergonhar.
Se vos prouguer, devedes
hoj'a mia barba a honrar,
que sempr'honrada sol andar.
E vós non mi a viltedes!

-Cavaleiro, ja a viltar
nunca me oiredes,
mais leixemos ja ela estar
e desso que dizedes
(...)
Sol non penso de vos amar,
nen pensarei, a meu cuidar,
mais d'esto que veedes.


-Mia senhor, eu vos direi
de mí como façades:
o por que vos sempr'amei,
per ren non mi o tenhades;
e sempre vos servirei,
se m'hoj'avergonhades.
Fazede como sabor hei,
e dade-m'al, e ir-m'-ei,
e non me detenhades.

-Cavaleiro, non darei;
pero, se vos queixades,
mui ben vos conselharei:
«Ide-vus, que tardades».
Ca, por que vos deterrei
u ren non adubades?
Pero desejos haverei
de vós, e endurar-mi-os-ei
ata quando ar venhades.


-Mia senhor, a meu saber,
máis aposto seería
quererdes por min fazer
como eu por vós faría;
ca eu por tanto d'haver
nunca vos deterría;
mais non poss'eu dona veer
que assí and'a meu prazer
como lh'eu andaría.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.