18 de maio de 2018

Inicio de Espazo escuro

ESPAZO ESCURO
Robert F. Young

Vivo nunha cova.

Non teño nome. A maior parte do tempo pásoo durmindo.

Sempre levo a mesma roupa. Camisa vermella, pantalóns cor canela, botas negras.

O ruído dalgunhas pedras no pronunciado outeiro que conduce cara á boca da cova espertoume. Isto mesmo xa ocorreu moitas veces. Estou deitado sobre as miñas costas no chan da cova. Vólvome sobre o meu estómago, apóiome sobre as mans e os xeonllos e indicio cara á entrada da cova. Extrañamente, aínda que esta experiencia repetiuse moitas veces, nunca se quen é o meu visitante ata que lle vexo. É unha rapariga. Non, en realidade non é unha rapariga, senón unha muller, pero penso nela coma se fose unha rapariga. Mirámonos baixo a luz grisácea e ela está tan sorprendida de verme a min como o estou eu de vela a ela.

Nese momento profire un berro e lánzase outeiro abaixo.

Vou detrás dela.

...

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.